Get Adobe Flash player
Do zakończenia roku szkolnego 2019/2020 pozostało
miesięcy          dni       

Przekaż 1% podatku

 

Uczniowie Zespołu Szkół im. Romualda Traugutta w Lipnie proszą o wpłatę 1% podatku na 
FUNDACJĘ ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA, 
UL. Przesmyckiego 40
05-500 Piaseczno, 
KRS 0000 126 602
w rubryce uzupełniającej (cel szczegółowy) należy koniecznie podać numer subkonta Zespołu Szkół im. R. Traugutta w Lipnie 
77 1090 0004 9149 0000 0000 0059

Konto Rady Rodziców przy Liceum Ogólnokształcącym im. R. Traugutta w Lipnie: 96 9542 0008 2001 0000 0143 0001

Wniosek o wydanie duplikatu świadectwa. (pobierz)


 W związku z ogłoszeniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii zawieszeniu ulega przyjmowanie interesantów w Zespole Szkół w Lipnie.
Wszystkie pilne sprawy proszę zgłaszać telefonicznie na numer (054) 287 25 62,
kierować na adres korespondencyjny szkoły (ul. Traugutta 1, 87-600 Lipno) lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Sekretariat czynny w godzinach 7:30 - 16:30
Decyzją Ministra Edukacji Narodowej kształcenie na odległość przedłużone do 26 czerwca br.
Wewnętrzne procedur bezpieczeństwa na terenie Zespołu Szkół w Lipnie” w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania szkoły w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (pobierz)

List gratulacyjny dla Zespołu Szkół im. Romualda Traugutta
w Lipnie za wysokie wyniki egzaminu maturalnego!
Oferta edukacyjna Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół
im. Romualda Traugutta w Lipnie na rok szkolny 2020/2021

Projekt społeczny „Nie bój się, reaguj!”

W ramach „Akademii Liderów” Fundacji Świętego Mikołaja Daniel Boniecki realizuje projekt społeczny pt. „Nie bój się, reaguj!”.

Nazwa projektu jest ściśle związana z ideą, która mu przyświeca. Jego celem jest zachęcenie oraz zaszczepienie w dzieciach chęci do niesienia pomocy innym w nagłych wypadkach. Działania skierowane zostały głównie do przedszkoli i uczniów klas I-III szkół podstawowych.

Daniel w ten sposób opowiada o swoim projekcie: Aby przybliżyć  dzieciom tematykę projektu, organizujemy prelekcje połączone z warsztatami, na których uczymy uczestników poprzez odpowiedź na pytania zadawane samemu sobie przez wiele osób, mianowicie „Dlaczego warto pomagać?” oraz „Jak możemy pomagać?”. Na zajęciach uczymy także bezpiecznego zachowania nad wodą i na podwórkach. Przez quizy sprawdzamy znajomość numerów alarmowych wśród dzieci. Ku naszemu zaskoczeniu dzieci bardzo dobrze je znają mimo swojego młodego wieku. Zajęcia z najmłodszymi wypełniamy zabawą edukacyjną. Na zachętę dzieci otrzymują lizaki w kształcie serc, będące alegorią serc, które są przez nie ratowane. Starsi „ratownicy” otrzymywali odblaskowe naklejki oraz opaski. Same zajęcia były organizowane we współpracy ze szkolnym kołem pierwszej pomocy, WOPR’em i policją. W projekcie przewidziane jest przeprowadzenie konkursu plastycznego pt. „Nie boję się, więc pomagam”, w którym dzieci będą mogły wykazać się kreatywnością w przedstawianiu różnych przykładów, kiedy „mali ratownicy” mogą pomóc.

Daniel docenił również pomoc naszych nauczycieli oraz kolegów i koleżanek: Największą pomoc otrzymałem od szkolnego koła pierwszej pomocy z Panią mgr Katarzyną Witkowską na czele. Pani Witkowska podzieliła się swoją wiedzą i możliwościami, które sprawiły, że projekt i jego zamiary były mierzalne. Pomogła w organizacji zajęć oraz użyczyła szkolnego sprzętu niezbędnego do ich prowadzenia. Do koła należą osoby, bez których niemożliwa byłaby realizacja warsztatów: Dawid Wierciach, Jarosław Matusiak, Mateusz Pruśkiewicz, Liwia Żółtek, Filip Żółtek, Wiktoria Kowalczyk, Nicole Ciupa, Oliwia Korpalska, Szymon Gęsicki, Dawid Dembowski,Maciej Pawłowski, Michał Gajewski-  to pełne energii osoby, które bezinteresownie zgłosiły się do pomocy. To oni jako specjaliści zadbali o każdy szczegół zajęć. Z entuzjazmem i radością pomagali w przygotowaniu i realizacji każdego z punktów warsztatów. Jestem im bardzo wdzięczny, ponieważ bez nich nie poradziłbym sobie z ciężarem projektu.

 

Inną osobą, której chciałbym podziękować, jest Pani mgr Adriana Lewalska. Moja wychowawczyni poświęciła swój wolny czas, by pomóc mi w poszukiwaniu osób i instytucji skorych do pomocy. Pani Lewalska udzielała mi rad, jak pisać podania czy prośby. Była ze mną obecna podczas ważnych rozmów z przedstawicielami instytucji, w których byliśmy interesantami.
Bardzo dziękuję.